• +48 85 74 83 216
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

SOR – Elektroniczne archiwum dokumentów


Elektroniczne archwium dokumentów umożliwia prowadzenie bazy dokumentów związanych z rolnikiem oraz wymianę tych dokumentów pomiędzy mleczarnią a dostawcą. Funkcjonalność tego modułu obejmuje:

  • Definiowanie dokumentów na podstawie szablonów Microsoft Office lub Libre Office
  • Tworzenie i wydruk dokumentów dla dostawcy np. wniosków o pożyczkę/zaliczkę, umów stałych dostaw, aneksów, zaproszeń, itp.
  • Załączanie skanów dokumentów np. zaświadczeń z weterynarii
  • Możliwość akceptacji (potwierdzania) dokumentu przez osoby uprawnione
  • Możliwość dodawania załączników do dokumentu oraz tworzenia dokumentów podrzędnych
  • Generowanie dokumetów seryjnie dla dowolnie utworzonej grupy dostawców
  • Eletroniczną wymianę dokumentów pomiędzy systemem eMikrodom w mleczarni, a serwisem internetowym oraz aplikacją mobilną dla dostawców „eMik”
  • Powiadomienia dotyczące zmiany statusu dokumentu
  • Rozbubowany panel wyszukiwania, dzęki któremu w łatwy i szybki sposób można odnaleźć dowolny dokument

Elektroniczne archwium dokumentów umożliwia kompleksową obsługę dokumentów dotyczących rolnika w mleczarni. Zapewnia prosty i intuicyjny interfejs użytkownika oraz wygodę i oszczędność czasu w zarządzaniu dokumentami.

 

  • Przyspiesza i upraszcza proces obsługi i tworzenia dokumentów dotyczących rolnika.

Please publish modules in offcanvas position.