Elektroniczne archwium dokumentów umożliwia prowadzenie bazy dokumentów związanych z rolnikiem oraz wymianę tych dokumentów pomiędzy mleczarnią a dostawcą. Funkcjonalność tego modułu obejmuje:
- Definiowanie dokumentów na podstawie szablonów Microsoft Office lub Libre Office
- Tworzenie i wydruk dokumentów dla dostawcy np. wniosków o pożyczkę/zaliczkę, umów stałych dostaw, aneksów, zaproszeń, itp.
- Załączanie skanów dokumentów np. zaświadczeń z weterynarii
- Możliwość akceptacji (potwierdzania) dokumentu przez osoby uprawnione
- Możliwość dodawania załączników do dokumentu oraz tworzenia dokumentów podrzędnych
- Generowanie dokumetów seryjnie dla dowolnie utworzonej grupy dostawców
- Eletroniczną wymianę dokumentów pomiędzy systemem eMikrodom w mleczarni, a serwisem internetowym oraz aplikacją mobilną dla dostawców „eMik”
- Powiadomienia dotyczące zmiany statusu dokumentu
- Rozbubowany panel wyszukiwania, dzęki któremu w łatwy i szybki sposób można odnaleźć dowolny dokument
Elektroniczne archwium dokumentów umożliwia kompleksową obsługę dokumentów dotyczących rolnika w mleczarni. Zapewnia prosty i intuicyjny interfejs użytkownika oraz wygodę i oszczędność czasu w zarządzaniu dokumentami.
- Przyspiesza i upraszcza proces obsługi i tworzenia dokumentów dotyczących rolnika.